21 Ocak 2010 Perşembe

YOĞURT MESELESİ



Geçen yıl marketten alışveriş yaparken (yerel bir marketti) gözüme çarpmıştı ilk defa FOÇA yoğurt ama alıpta denememiştim. Eşim gazetede firma sahibinin açıklamalarını okumuş denememiz için almış ve o günden beri biz bu yoğurdun müptelası olduk.

Akşam mandıradan yoğurt almak için içeriye adım attım ki, her gelen bu yoğurdu istiyor. İzmir'de sadece yerel bir markette ve mandıralarda satılıyor.

Biz eşimle bu yoğurdu yerken çocukluğumuza geri dönüyoruz, lezzet aynı o günlerdeki gibi.

Buraya yazıyım da henüz tatmayan varsa denesin dedim.

2 yorum:

  1. Duydum ama hiç denemedim madem tavsiye ediyorssun ilk fırsatta deniyeceğim.
    Teşekkürler tavsiyene ....

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum :)
    Az önce kızıma yoğurtlu ıspanak yemeğini verdim..Yoğurt tabii Foça...

    YanıtlaSil