27 Ocak 2010 Çarşamba

YİNE YENİ YENİDEN KİTAPLARM

Kayıp Sembol kitabını uzun bir süre beklemek zorunda kaldık. Önce ingilizcesi yayınlandı falan. Tabi benim ingilizcem ancak günlük hayatta ingilizce sözlük ile paralel olduğundan koca kitabı okuyamazdım değil mi? Don Brown'ı seviyorum, aklını fazlaca kaseye,gül haçına,İsa'ya takmış olup hep buna benzer hikayeler anlatsa da , kayıp sembol'de bütün dinlere yer vermiş .Aradığımız gerçeklerin ve inançların , kutsal kitapların şifrelenmesinin kaybettiklerimizi yeniden bulmak için sembolleri bulmak olduğu konusunu işlemiş. Bütün bunları yaparken de komplo teorilerini ciddi araştırma ve bilgiyle sunmuş okuyucuya. Ben çok beğendim kitabı, yavaş yavaş okudum insanların kendi gerçeğini bulmak için neler yapabildiğini.
Kayıp Gül'ü alırken açıkçası yazılardan çok etkilendim. Herkesler metiyeler düzmüş kitaba, çok dillere çevrilmiş, gencecik bir yazar. Kitabı 2 sabah, 1 akşam otobüs yolculuğunda bitirdim. Ama bana göre değildi. Ben zaten daha öncede bahsetmiştim, aradığımız şeylerin hep elimizde olduğu bunu bulmak için yapılan yolculuklar bana göre değil. Kitabı da gerçekçi bulmadım. Ben bu gidişle kişisel menkibeme ulaşamayacağım herhalde gerçi aradığım da söylenemez ya.....


zehra nın kitap miminde keşfettim bu kitabı. Yaklaşık 1.5 haftadır süren mide üşütme problemi, kendimi bu hafta izinli olmam konusunda kurmuş , ama çalışmak zorunda olmam gibi konularla uğraştığımdan yavaş ilerliyor, belki de daha sonra okumak için kitaplığa kaldırmak daha iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder