26 Ekim 2009 Pazartesi

SİNANGİL PAKETİM ve HAVUÇLU KEK




Geçen hafta Sinangil'den çok güzel bir mail aldım.Yeni bir uygulama için deneme paketi geldi. Fotoğraf makinemin azizliğine uğradığımdan fotoğraflayamadım. Bende bu teşekkür yazısı için Sinangil'in kendi sitesinden kopyaladığım fotoğrafları kullandım.


Hafta sonu misafirlerim için hemen havuçlu kek yaptım. (Fotğraflar malum makine azizliği) Zaten uzun süredir kullandığım Sinangil ile kekim harika oldu.

3 yumurta
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 orta boy havuç
1 orta boy elma
1 avuç ceviz
1 çay kaşığı tarçın
3 su bardağı Sinangil kekun

Havuç ile elmaları rendeledim , içine cevizlerive tarçını ekledim.
Yumurta ile şekeri çırptım (Ben keklerimi çatal ile çırparım,mikser kullanmam)
sütü ve yağı ekledim, çırptım.Havuçlu karışımı ekledim. En sonunda ununu ekledim
175 C / 35-40 dak. pişirip soğuyunca servis tabağına aldık.
Sonuç ,Issız Adam yese benimkinden güzel olmuş derdi!!!!!!!!!!

2 yorum:

  1. Paketini güle güle kullan şekerim. Güzel mamalar bekliyoruz.

    Çok öptüm,
    Canan

    YanıtlaSil