20 Ekim 2009 Salı

H1N1

evet bugünlerde hep bu formül(artık formül mü bu ne bilmiyorum ) karşımıza çıkıyor. efendim neymiş bu Grip mikrobunun adı ben bunu ilk defa çöplüğün generali - Oya Baydar kitabında duydum , öğrendim. Beni okuyan varmı bilmiyorum ama lütfen Çöplüğün Generali kitabını okuyun ve yazarın böyle bir hikayeyi kurgularken ne kadar zeki olduğunu farkedin. Farkedin ve bizi nelerin beklediğini , olası bize ve çocuklarımıza , çocuklarımızın geleceğine neler yapabileceklerini görün.

2 yorum:

  1. Kitabı okumadım ama meraklandım şimdi, dur bakim en kısa zamada alıp okuyacağım.
    Ama bu virüslere pekte sıcak ve safça bakmıyorum.Komplo teorisi mi dersin ne dersin bilmem ama bence gayet yapay virüsler ve aşı denilen şeyde üzerimizde denenecek panzehiri.Zaten adamlar yıllardır artıkları,zehirli tohumları ile toprağımızı,bedenimizi zehirliyorlar birde kobayları oluruz olur biter!

    YanıtlaSil
  2. Bende merak ettim bu kitabı.
    Alıp okuyayım bakalım.Demek geziler başladı.Hadi bakalım iyi gezmeler size.

    YanıtlaSil