1 Mayıs 2010 Cumartesi

BAHAR YEMEKLERİ - SARMA




Deniz'in sarmalı günlerini başlattık. Denizkızım daha önce
bahsettiğim gibi bazı yemekler konusunda takıntılıdır. Sarma
deyince onun için akan sular durur, yapraklar şu anda çok küçük
olmasına rağmen yaprak aldık , sardım. (hatta şu anda annemle
Deniz sarma sarıyor, Deniz' e "kendi sarmanı kendin sararsin artık"
diyorum)
Pirinç, taze soğan,maydonoz, nane,karabiber,tuz
ve zeytinyağını karıştırıp yaprakları sarıyorum.
Sarmaların üzeri 1 parmak geçecek kadar sıcak su ekleyip
45 - 50 dak kısık ateşte pişiriyorum.
Denizkızım bol yoğurtla 2 tabak midesine indiriyor.

2 yorum:

  1. Ohhh..Denizime afiyet şeker olsun.. Hep diyorum aslında bu kız ağzının tadını çook iyi biliyor Ayşegül'cüm!
    Sarmayı kim sevmez? benim kızım:((
    olsada yesek yaa Ayşegül..
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. oooh afiyet olsun Deniz kıza...

    YanıtlaSil