23 Şubat 2010 Salı

KEMALPAŞA-YİĞİTLER



Çok kısa yürüyüşün ardından bir balık çiftliğinde mola verdik.


Ferdi benim en az 27 yıllık arkadaşım ki Deniz'in dayısı olur.
Ferdi'nin güzel ikizleri Haktan ile Eylül.



Bu sene yağış ile birlikte bütün heryerden su fışkırıyor.




Deniz Hanım yürüyüşe başlamadan ,fazla dalmış cep
telefonunda oyuna. Oysa o kadar kızıyoruz ki cep telefonu
ile yakın temasta olmasına ......






Sevgili Nurşen ve Sevgili Neco çiftimiz evlilik aşamasında.
Ayaktaki abimiz Abidin yıllar önce 10 gün komün hayatı yaşamıştık yaklaşık
10 kişi kadar teknolojiden uzak, banyosuz cep telefonsuz hatta tilkilerle yemek bile paylaşmıştık.
Bozburun,Selimiye,Datça , Amazon , Börtü Bökü dolaylarında çadırlı kamp yapmıştık ta
Abidin Abi sıcak suyla yıkanmam lazım,kese yapmam lazım diye diye
ömrümüzü yemişti bizim.Dönüşte Bafa Gölü kenarında bir camping te kalmıştık banyosu ve sıcak suyu olan huzura kavuşmuştu. Hala dağda yürürken bile pantalonu ütülüdür üstelik
bir kadınla hiç yaşamamış, evlenmemiş. Çok severim kendisini sanırım nedeni ben düzenli olamıyorken erkek haliyle bunları başardığındandır.
Ben arkadaşlarımı çok seviyorum. Zaten hepte söylerim
Benim bütün arkabağlarım* arkadaşlarımdır.


* bilerek yazdım.

2 yorum:

  1. Bozburun o kadar güzeldir ki bak şimdi sen bahsedince burnum sızladı çok özlemişim oraları en bakir yerlerden biri tabi ben 5 yıl önce gitmiştim bir hafta pansiyonda kalmıştım acaba hala öylemidir?
    Umarım öyledir....

    YanıtlaSil
  2. Ayşegül bahar geliyor..Kim tutar artık sizi..
    Dağ bayır gezersiniz..
    Bende çok seviyorum doğayı.Hele kızlar bi büyüsün birde şu kusma olayımız bitsin.Bizde katılıcaz size haberin olsun.

    YanıtlaSil