12 Kasım 2009 Perşembe

KİTAP MİMİ

Ben de sonunda mimlendim. Yaklaşık 1 yıl 10 günlük blog yazarıyım.(Bu cümleden çok hoşlandım.) İkizannesi Sevgili Dilek beni mimlemiş üstelik en sevdiğim konu hakkında, kendisine teşekkür ediyorum.

1-Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu
Dün akşam otobüste Don Brown'ın Dijital Kalesini bitirdim. Amerikan Hükümetinin kişisel haberleşmeyi bile izlediği bir birimde , uçuk bir kahramanın (hiroşima gazisi bir annenin engelli oğlu)bir yem atarak ana bilgisayara virüs bulaştırması , güzel ve akıllı Susan ,nişanlısı David ve Komutanı Smothere'in olayı çözerken yaşadıkları gerilimi anlatıyor. Kitaptaki en güzel cümle ise
"Bekçilere kim bekçilik edecek"

2-En son aldığınız kitap
Audrey Nifenegger'in Zaman Yolcusunun Karısı ve İhsan Oktay Anar'ın Suskunlar kitabını aldım.

3-Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz
Vedat Türkali Aşığı olarak Güven adlı kitabını çok çok sevdim birde yine Vedat Türkali'nin Kayıp Romanlar Kitabı (hatta Kayıp Romanları okuduktan sonra bir kız daha doğurup adını da Esme koymak istedim)

4-Bir türlü bitiremediğiniz,bitirsenizde sizi illallah ettiren kitaplar
Amin Maalouf' u çok sevmeme rağmen Yolların Başlangıcı kitabını bitiremedim, birde şu anda elimde sürünen Nedim Gürsel - Allahın Kızları kitabı var. Bitirirmiyim bilmem.

5-Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap
İhsan Oktay Anar'ın Suskunlar kitabını okurum sanıyorum.

Şimdi mimleme sırası bende değilmi ? Benim gibi hiç mimlenmeyen ama mimlenmek için fırsat isteyen arkadaşlarımı mimliyorum.

1 yorum: