22 Şubat 2009 Pazar

Eşşekpaşa Pazarından Sandalye Balığı




Deniz Katı gıdalara geçtikten sonra her hafta mutlaka bir gün balık pişiriyorum. (Hoş bende balık yemeye Eşimle sevgili olduktan sonra yemeğe başladım ya). Deniz'de sardalye balığını çok sever. Ama biliyorsunuz ki yazın avlanma yasağı nedeniyle pek balık olmaz. İzmir'de yaşayanlar bilir Eşrefpaşa Pazarında yaz kış satılır.
Deniz'inde dili daha küçükken dönmediği için pazar sabahları hep bana
" anne eşşekpaşa pazarından sandalye balığı alalım mı?" diye sorardı.
Biz hala Eşrefpaşa pazarına Eşşekpaşa pazarı , sardalye balığınada Sandelye balığı deriz........




Mısır ununa bulanmış sandalyeler bir güzel kızartılır, yanına da bol salata üstüna helva varsada gel keyfim gel. Ben yanına da iki yeşil biber ile bir tombul kırmızı biber közlerim. Deniz ve Babası yemez olsun ben yerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder