3 Şubat 2009 Salı

BEN DAHA 80 YAŞINDAYIM ve DOKSANLAR

Kayınvalidem Halime Doksan 79 yaşında (hatta ben seksen dersem, eşim düzeltiyor hayır annem 79 yaşında diyor) Görümcemden dönerken ayağını burkmuş. Ama biz kızacağız diye hiç kimseye söylememiş.E tabi 2 gün öyle yürümeye çalıştığı ve müdahele edilemediği için ayak şişmiş. Cuma günü eşim onu Doktora götürdü.Röntgen sonrası problem olmadığı anlaşılmış amma dr ile kayınvalidem arasında geçen konuşmar laz fıkralarını geçmiş.

Dr..... Teyzecim bu yaşlarda en çok korktuğumuz şey sizin yaşınızda kalça çıkığı çünkü geri dönülemez hasarlar bırakıyor ve tedavi mümkün değil. Bunu önlemenin en kolay yolu artık baston ile yüremen

Kayınvalidem...... Ben daha 80 yaşındayım Baston falan kullanamam

Dr............. Tamam ozaman teyze sende soyismini bekle

bu büyük 90'ının Dr a söyledikleri anlatmışken küçük 90 anda ne yaptı dersiniz...

Pazar günü yürüyüşten döndük uzun bir yürüyüştü zaten yemek yapmaya ve onu doyurmaya çalışıyorum ertesi günü işe gideceğim.

Deniz........ anne canım çok tatlı istiyor evde çukulata yok ,,,,,,,,,,

Ben ......... tamam kızım evde kemalpaşa var onu yapıyım mı?

Deniz ....... evet evet

Neyse efendim yaptık tatlıyı Deniz Hanım sıcak sıcak çok güzel çok güzel diye yedi.

Ertesi akşam yemekten sonra aynı hikaye

Deniz.....anne canım tatlı istiyor
Anne ,.... Kızım dünden talımız varya
Deniz..... ama anne o şimdi çok soğuk
Anne...... annecim tatlı soğuk yenen birşeydir.
(Bu arada Deniz 90 hiçbir yemeği soğuk yemez hoş bende yemem -armut dibine herhalde)
Deniz....... anne ya ben sıcak tatlı istiyorum
Anne kalkar kemalpaşa tatlısını ısıtır. Deniz sıcak sıcak mideye indirir. Anne sorar ben bu çocuğu çokmu şımartıyorum yok yok kendisi 90 olduğu için böyledir.Anne kendi kendini bu şekilde tatmin eder.



Resime aldanmayın denizin sıcak tatlı olayına bağlantı yapmak için 2007 Ayvalık Güler pastanesinin önünde çekilen resim eklenmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder