25 Eylül 2014 Perşembe

HER GÜNE YENİ HAYAT

Geçen yıl 29 Ağustos'ta mutlu gelmiştim işe 3 günlük tatil için yaptığım programın hayaliyle uğraşıyordum.
Bir telefonla iş arkadaşım' ın  11 yaşında oğlunun öldüğünün haberi geldi.
Bu yıl boyunca her gördüğümüzde ağlaştık en son Ağustos gibi görüşmüştük
" Acı geçmiyor Ayşegül'de hayat devam ediyor " demişti.
Bugün yeni bir haber geldi 4 yaşındaki kızı KAN KANSERİ diye.
Ben onun yerine durmadan sorguluyorum insan her gün yeni bir hayata uyanır mı?
ya da  insan ne kadar acı bir hayata uyanabilir?


2 yorum:

  1. Benzer haberler ve benzer sorgulamalar.
    Kafam bunlarla o kadar mesgul ki, kendi hayatimi yasayamiyorum.
    Sukredip, nefesimize odaklanmak lazim. Her nefes hayattayiz demek.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Jardzy,
    haberi aldığımda Deniz'le önümüzdeki yaz için tatil planları yapıyordum, Bir anne ne planlarken diğer anne- baba ne hissediyor. Hayat anlaşılmaz .

    YanıtlaSil