1 Haziran 2012 Cuma

PEPE ROMERO VE BODRUM ODA ORKESTRASI


Biletimiz vardı.
İş sonrası Güzelyalı Parkında buluştuk.
Kuyum Pide de yedik pidemizi oradan ver elini Ahmet Adnan Saygun Kültür Merkezi.
Pide ile oda orkestrası tezat gibi görünse de Kuyum pidecisini görünce kaçırmayız.
Konser ilk yarı sadece Bodrum oda orkestrasını dinledik ki (inanılmaz kıskanıyorum keman çalanları)
ikinci yarı Pepe Romero geldi sahneye , ben de bayılma noktasına.
Ah be kadın dedim kendime biliyor musun?
Bu flemenko ne melem bir şeydir.
Sever misin .
Dinler misin .
Daha önce illaki duymuşsundur ama canlı performans dinlemek nasıl bir şey dir? .
İkinci yarı bitti ki Deniz ile birlikte kalkmaya yeltendik.
sanatçıya saygısızlık olmasın diye kalkamadık ama  bu müzikten anlayan ,
seven insanlar coştu coştukça
bir kere bir kere daha diye ben artık ekstradan
 4. mü 5. mi parçada Deniz'i alıp çıktım dışarı (tabi ki parça bitmişti saygısızlık yapıp parça arasında değil)
Sonrası kabusun başladığı noktadır ki eve vardığımızda sadece saatin 11.45 olduğunu farkettim.
Benim ve Deniz için farklı bir tecrübe oldu.

6 yorum:

  1. bende de bilet vardı ama ben işten geç çıkınca yandı.
    eşinizin adına sevindim.
    ama siz de biraz hüsran olmuş sanıırm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke siz bana vakitsizliğinizi ,bende size biletleri verseydim.(Biletiniz varmış ama olsun çift biletle girerdiniz)

      Sil
    2. Bize de yakın Adnan Saygun ama nasip değilmiş:(
      biletler bu arada bize büyükşehir belediyesinden geliyor:/
      parasal açıdan bir kayı değil ama ruhen bir kayıp söz konusu.

      Sil
    3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. hani nerdesiniz?
    okul tatili ile deniz kenarında mı?
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu deniz kenarında olsak.
      Ancak ben işe , deniz de bütün gün bilgisayar ve televizyon izleme şeklinde geçiriyor tatilini . Deniz en azından antremanlara gidiyor da yaz tatili moduna girebiliyor.

      Sil