27 Şubat 2012 Pazartesi

KİTAPLAR

Barış Bıçakçı ile tanışmam laleninbahcesi  sayesinde oldu. Hoş kendisini keşfettiğimden beri  hangi kitabı yada yazarı tavsiye etmişse çoğunu severek okuyorum. Kitap Ankara panoroması sunmuş ancak 40 yıllık hayatımda sadece 12 saat gördüğüm bir şehir olduğundan ben kahramanların dünyasında zevkli bir seyahat ettim. Kitabın tam ortasındayken kızkardeşim ile filmide izledik. Tabiki film kesinlikle kitapla aynı duyguyu verememiş hatta kızkardeşim bazı sahneleri anlayamadı, kitabı okumaya karar verdi. Sırada Sinek Isırıklarının Müellifi okunmayı bekliyor.

1 yorum:

  1. ben bir süre önce filmini seyrettim.. kitaplar her zaman filmlerden daha başarılı olsa da değişiklik yapmaya karar verdim.. film güzel ama çok kasvetli, ara ara insan kopuyor. yine de değişik bir konu, belki kitabı çok daha güzeldir :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil