3 Eylül 2009 Perşembe

KONSERLER

Eskiden (ne tuhaf zaman bile eskiyor) İzmir Fuarı açıldığında konsere, tiyatro oyunlara giderdim. Sonraki yeni zamanlarda gitmek biraz zorlaştı. Neden? cevap ortada evlenip çoluk çocuğa karışmak, giderlerinin önceliğinin değişmesi(konserleri çok pahalı buluyorum ve özel tiyatro oyunlarını) , zamanı hem çalışıp hemde nitelikle kullanma bla bla .....


Biz dün akşam kızım Deniz ve Kızkardeşlerden İkbal ile Kardeş Türküler konserindeydik. Anne memnun du ama yaş ortalaması düşük olunca (9+18+38= 65 / 3= 21.66.....) ancak ege türküsü, trakya türküsü, süryani , ermeni , kürt ve alevi türküsü yani sadece 6 türkü sonunda konserden çıkmak zorunda kaldık. Konser ücretsizdi ve kapıda çok beklememizin nedenide gençleri zorladı sanıyorum .


29 Ağustos 'ta Yaşar'ın konserine gitmiştik yine ücretsiz ama sponsor oturmak için minder ve bileklik yapılan parlak plastikler verdiğinden konserin ilk yarısına kadar kalabilmiştik.(Kızlara daha cazip gelmişti) Ama biz artık Yaşar'ı konserde izlememeye karar verdik. (bu kış sömestr tatilindede Göçmen Şenliği kapsamındaki bir etkinliğe katılmıştı) Oysa ne çok severdim eskiden şarkılarını, (popüler kültürde olsa) eşim bana her yeni çıktığında kasetlerini alırdı ,koltukta ışığı söndürüp , elele tutuşur Yaşar şarkıları dinlerdik. Erkek şarkıcı olarak sahnede ekibine karşı fazlaca kapris ve kabaydı (her iki etkinliktede hissettik) ve gereksiz konuşmalar yaptı. Ne öğrendik güzel şarkı yazan ve söyleyen kişi güzel konuşamayabilirmiş!....... Dinleme kararımız devam ama.


çok mu kolay bu son demesi?

vermiyorumki son nefesi

ellerin eskisi gibi beyaz mı?

bana bunları bu ellerle mi yazdın?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder