13 Aralık 2008 Cumartesi

Kızkardeşler Kahvaltısı





Cumartesi sabahı kızkardeşlerim İkbal ile Gülnihal,Denizkızım ve ben İnciraltına kahvaltıya gittik. Evden küçük kaplara peynir,zeytin,tereyağ,sürme peynir koydum. İnciraltındaki fırındanda gevrek,poğacalar ve kek aldık ve kavehanenin önüne geldik.Birde ne görelim gittiğimiz kavehane okey oynanan bir yer ve 18+ yaş sınırı var e malumunuz Denizkızım daha ancak 7+ sabah bizden başka kimse olmadığı için (tek müşteri bizdik) görevli problem olmayacağını söyledi(yalnız içeride nefes alamayacak kadar bir sigara kokusu vardıki- ben bir tiryaki olduğum halde berbattı)Hemen terasa çıkan kapının önüne oturup bütün kapıyı sonuna kadar açmak suretiyle kendimizce çözüm bulduk(bu kavehaneye dahaönceleride gitmişliğim var hatta eşimle nişanlıyken oturup evlilik öncesi bayağı bir kafa patlatmıştık)
Önce kahvaltımızı ettik sonra biz üçümüz okey oynadık(tabiki deniz sadece kağıtlara birşeyler yazıp eğlendi kendisine kumar yasak tabii kızkardeşlerden biride bana göre 16 yaşında kendisine görede 17 yaşında ama kendisi tipten sıyırdığını söylüyor) veeeeeeeeee hep ben kazandım

Kahvaltıdan sonra biraz deniz kenarında gezindik. Deniz iki tur akülü arabalara bindi.

Oradan yürüyerek babamızın yanına Kipa ya uğradık birde ne göreyim, Malatya Pazarı Standı ve bir sürü kurutulmuş meyva sadece kurutulmuş yaban mersini yoktu. (Ben illaki istiyorum ya ondan)Deniz Hanım'ın bağırsakları için 1/2 kilo incir ,benim içinde 250 gr kurutulmuş karışık meyva aldık. 250 gr çünkü kilosu 30 ytl.(kendim kurutmalıyım????)

Meyvalarım kek için bekliyor.Sizde tabiki tarif bekleyiverin artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder