13 Kasım 2008 Perşembe

Bende Süt Reçeli yaptım sanki


40fırınekmek.com blogunda okuduğumdan beri yapmak istiyordum. Cumartesi günü evde elektrikler kesik olunca Denizle mutfakta muhabbet ederken yapabilirim diye düşündüm ama elektrik olmadığı için tarifi aklımda kaldığı kadarı ile yapabildim.

Yaklaşık 1,5 litre sütü 1 bardak toz şeker ile ocağa koyup sürekli karıştırdım (yaklaşık 1 saat)
veeee elektrikler geldi bende www.40firinekmek.com adlı siteye girdim, yanlış yolda olduğumu anladım.Ama azimliydim pilavdan dönenin kaşığı kırılsın hesabıyla sonraki adımları sanki ilk başlamışım gibi takip ettim .

suyu iyice uçan sütün içine 1/2 tatlı kaşığı karbonat attım ve tel çırpıcıyla sürekli karıştıdım. Sonuç hiçte fena olmayan süt reçelim oldu. Şimdi bundan nemi yapacağım Cafe Fernandoda gördüğüm irmik helvasını tabiki

3 yorum:

  1. gerçetkten çok ilginç

    ellerine sağlık
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Enteresan bir tarif ellerinize saglik....

    YanıtlaSil
  3. Alala nasıl sarı renk aldı merak ettim doğrusu.. süt bildiğimiz sür şeker bildiğimiz şeker değil mi..

    YanıtlaSil